Hvordan foregår en healing?


         


En healing hos mig tager ca. en time – heraf omkring 45 minutters healing.

Vi taler lige kort sammen inden, jeg går i gang, måske du har spørgsmål eller der er noget, jeg skal vide (f.eks. hvis du har høreapparat, ikke kan lide at blive berørt et sted, hvor det gør ondt, har problemer med angst eller hvad det nu kan være).

Jeg behøver ikke at få noget at vide om, hvad du går og roder med lige nu. 

Det ved dine engle og guider, og nogle gange er det nogle andre ting, de fokuserer på, end du selv gør.

Under healingen ligger du påklædt på ryggen på min briks med et tæppe over dig.

Jeg lægger mine hænder under dine ankler og forskellige steder på din krop – det kan være fødder, knæ, mave, bryst, skulder og hoved.

Jeg er kun kanal for healingen og ”blander mig” ikke i, hvad der kommer.

Dine guider og engle ved, hvad der sker i dit liv og hvad, du skal have den dag, du kommer her. 

Næste gang du kommer, kan healingen føles helt anderledes end første gang.

Hvordan føles healing?

Det er meget forskelligt hvordan healing føles.

Nogle bliver varme i løbet af healingen.

Andre bliver kolde (så får de et ekstra tæppe).

Nogle mærker næsten ingenting. Andre er ved at falde ned af briksen, fordi energierne er så stærke.

Nogle har tankemylder og ligger og prøver på ikke at tænke på, at de glemte at skrive mælk på indkøbslisten.

Andre bliver dybt berørte og mærker gamle blokeringer, der slipper eller følelser, der forløses, måske kommer der tårer.

Nogle rejser pludselig langt væk til fjerne galakser og kan ikke begribe, at der allerede er gået 45 minutter, når det føles som om, der kun er gået fem.

Andre synes det er suuuuper-svært at ligge stille og “lave ikke noget” i så lang tid.

Og alt sammen er helt som det skal være.

Der er ikke noget, der er mere rigtigt end andet, og der er ikke noget, der er forkert.

Som sagt – ved en kanaliseret healing får du lige præcis det, du skal have. Det sørger englene og dine egne guider altid for.

Du får healingen i den styrke, du skal have.

Og du slipper og løsner det, du er parat til.

Hverken mere eller mindre.

Det er ikke noget jeg kan – eller skal – styre.

Og det er ikke noget du kan eller skal styre.

Heller ikke selvom vi nogle gange godt kunne tænke os det.


Når healingen er afsluttet, får du lige et glas vand og mærker efter, om det er sikkert for dig at komme ud i trafikken igen.

Nogle gange kan man være meget rundtosset eller fjollet eller følelsesladet efter en healing og så kan det være en god idé lige at gå en lille tur eller og få jordforbindelse igen, inden man kører bil eller zig-zagger ud på cykelstien. 

Inden du går ud af døren, afslutter jeg med et pust aura-spray fra Bali Pura, der ligesom "samler" energierne omkring dig. 

Og så er du klar til at tage hjem og mærke efter, hvad der skete. 

Jeg anbefaler, at du holder fri resten af dagen, så energierne kan få lov at arbejde videre.

Nogle bliver super overfriske og fulde af energi og kunne gå direkte hjem og rydde loftsrummet, skuret eller gøre hovedrent.

Nogle bliver lækker-trætte og får lyst til at gå direkte hjem og putte i sofaen eller yndlingslænestolen med et tæppe og bare ligge og bade i de gode energier, de fik med hjem. 

Begge dele er dejligt :-)

Kærlig hilsen Kristine 

Hvis du kunne tænke dig at prøve en healing selv eller få en gratis og uforpligtende snak om healing er noget for dig, kan du booke en tid her




Populære opslag fra denne blog

Er du et et stjernemenneske?

Når du ikke kan mærke dine engle